Vad behöver du förstå för att lyckas på den digitala arenan? Mobile marketing, content marketing, iral spridning, pr i sociala medier och SEO är centrala begrepp för din digitala närvaro och din affärsnytta. Under kursen skapar du din unika digitala strategi.

Kursens omfattning är 10 veckor eller 3 ggr 3 dgr crash course. Grunderna för sales & marketing repeteras och kopplas till den digitala arenan; Din affärsidé, dina mål, ditt erbjudande, din kund och kundens kund. Din sajt och din digitala närvaro (eller frånvaro) kartläggs och bildar grunden för din digitala strategi. Därefter kopplas dina mål till digitala mediers möjligheter och begränsningar; mobil, platta, webb, sociala medier, digital annonsering, seo/sem, content marketing, viral spridning, tredjepartskommunikation, spel, tävlingar mm. Praktiskt övar vi att använda de digitala och analoga verktyg som ger bäst resultat i din aktuella säljprocess eller digitala kampanj.

Start/form: Torsdag 1 oktober kl 18-21
Pris: 10 v 12.000 SEK
Plats: Stockholm, Södermalm, Stalandshuset

 

Längd: Torsdagar 10 ggr under våren kl 18-21 / 3 dgr x 3 ggr to-lö / Skräddarsytt
Kursstart: Torsdag 16 april
Utbildningsort: Stockholm

Section 1
Final Quiz
TypKurs på-plats
DatumFeb 13, 2017
Plats1/0
Ansök nu
Fält markerade med * måste skrivas i.
Köp nuBoka nu